urenregistratie  

HomeHomeOudersGastoudersOver onsInschrijvenCursussenContact



Over ons / Geschillen commissie

De geschillen commissie kinderopvang:


Heeft u een klacht over gastouderbureau de Kroonjuweeltjes?
Elke gastouderbureau wil kwaliteit leveren, zo ook ons gastouderbureau.
Het is altijd mogelijk dat u het niet eens bent met een bepaalde gang van zaken.
U kunt uw klacht altijd bij ons neerleggen.
Wij zullen uw klacht met veel aandacht en zorg behandelen.

Hoe werkt de klachten behandeling van het gastouderbureau?
Indien u een klacht heeft over het gastouderbureau dient u dit schriftelijk te vermelden.
Deze wordt dan zo spoedig mogelijk in behandeling genomen. U wordt zo veel mogelijk betrokken en op de hoogte gehouden van de voorgang van de klacht. De klacht wordt zo spoedig mogelijk, uiterlijk 6 weken na indiening bij de houder, afgehandeld.
De afhandeling van de klacht krijgt u schriftelijk toegestuurd. Eventuele maatregelingen
van de klacht zullen binnen 2 maanden uitgevoerd worden.

Heeft u nog vragen?
Neem dan contact met ons op.

Niet tevreden?
Bent u niet tevreden over het gastouderbureau en komt u er samen met het bureau niet uit? Dan bent u vrij om een klacht in te dienen bij de geschillen commissie. Er zijn meerdere commissies, die klachten over verschillende onderwerpen behandelen. Bepaal de juiste commissie en dien uw klacht in. U kunt dan kijken op www.degeschillencommissie.nl

 




Waarom Gastouderbureau De Kroonjuweeltjes



Onze mensen



Vacatures



Pedagogisch beleid



Inspectie rapporten GGD



Aanmelden ouder



Aanmelden gastouder



geschillen commissie & klachten regeling





Webdesign: Burrie Media   •   Lees hier onze PRIVACY STATEMENT